tisdag 7 oktober 2008

träna, träna, träna

Nu har jag nyss ätit! Gud va trött jag är, har tränat idag med Elin. Är väldigt skönt att träna nu igen, börja komma igång! Dom är verkligen trevliga också. Det är inte så som det var förut, utan nu är det liksom att man har fixat allt klart. Ska bara prata med pappa så det löser sig.

Har kollat tågtider idag också, dom går så jävla cp, man får sitta och vänta en timme på tåget så det spelar ingen roll vilken tid man åker! Så jävla drygt..

Snart helg igen, så jävla skönt. Ska till pappa då ska bli väldigt kul! (: .. Så sorry guys, jag missar marknaden, HAHA så jävla överskattad. Det enda roliga det här året är väl att man kan gå ut på krogen. Men det kan man göra vilken helg som helst annars så det är lugnt för min del! Jag vill träffa min pappa, jag saknar honom varje dag!
Nu ska jag plugga deutsch sen ska jag kolla på ugly betty och dh, så grymt bra program.

ses

Inga kommentarer: