måndag 27 oktober 2008

resfeber!?

Nu är det bara 8 dagar kvar!!! Herreguud, det kommer vara så pirrigt. Eller kanske ska säga det är pirrigt!! Var nere på stan idag förresten och kollade solkräm och lite sånt, men det kostar ju en del om man ska ha hög skyddsfaktor, xD .. 130 kr för en liten jävla flarra! Seriöst, :p.
Åh, min telefon kommer snart :), hoppas den kommer imorgon till strängnäs, då ska jag hämta ut den dirr, jag orkar inte vänta på postavin som kommer en dag efter telefonen har kommit till posten.

Men ska väl kolla vad jag ska ha med mig snart och packa lite grejer som jag kommer glömma annars. Ska jobba imorgon också, jag är inte så taggad på det precis, jag börjar halv åtta! Fatta halv åtta på ett LOV! Aja, jag får ju pengar! :) ..

ses

1 kommentar:

Elin Thor sa...

Jag har utmanat dig i min blogg, kolla in det xD

elinthor.blogg.se