onsdag 15 oktober 2008

dukoral

Nu har jag nyss skrivit klart våran projektplan, eller rättare sagt REN skrivit den på datan! Det gick väldigt bra tycker jag, det känns att det börjar närma sig nu iallafall.

Drack nyss den äckliga dukoralen också, fast behöver inte dricka någon mer nu förens om ett år! Sen har jag bara en spruta kvar och på tisdag ska jag börja med malaritabletterna också :D .. Det är ungefär 2 ½ vecka kvar till vi åker tror jag?! Om jag inte minns helt fel. Det börjar bli lite nervöst nu men det kommer gå bra (hoppas jag) .. Kommer sakna min älsk och min familj jätte mycket, men det ordnar sig säkert jätte bra. Har ju Anna och Veronika med mig, så det löser sig nog. Vi kommer nog ha många roliga stunder tillsammans. Vi ska ta massor med kort också!
Nu ska jag dra igen.

ses

1 kommentar:

Pills sa...

hoppas ni kommer få det roligt i afrika :) och du kommer ju bli hur brun som helst:O <3