onsdag 24 september 2008

visum

Nu sitter jag i bibblan i skolanmed Anna, kul! Veronika har oppostitions semianrium, jag har imorgon. Jag är hungrig, idag är det fiskpanneter, så JÄVLA gott om jag får säga det själv!
Annars brukar Anna skrika det rakt ut och blabla...

Men vi slutar den här lektionen fem över, börjar tyskan tio över till tolv!! Orkar inte är så jävla trååkigt, vi skulle ha gjort ett häfte alltså repetion men jag har inte gjort klart det eller inte hela iaf..

Jag har fyllt i min visum ansökan idag, var ganska komplicerat eftersom raderna som man skulle skriva på var väldigt små! Jag fattar inte hur dom har tänkt sig, alltså raderna var typ 1 cm och namnet var 4 cm! hur ska man få plats med det? Det spelar inte roll hur litet man skrev för då syns det ju inte vad man har skrivit! Men snart bär det av iaf, ganska najs. Ska ta sprutorna på måndag. (Gulsot och Gulafebern) .. Hata sprutor!!

ses

Inga kommentarer: