måndag 15 september 2008

skolfotot

Just nu sitter jag och skriver min uppsats, känns ganska skönt att jag har kommit igång och snart är klar. Äntligen är jag i tid när det gäller uppsatser, annars brukar det inte vara så bra! Jag är hungrig som ett får, inte för att jag vet hur man är hungrig som ett får men iaf?! ....

Den här veckan har jag ingen tyska, det känns ganska skönt men ändå som det kvittar, liksom det ända dagen som är jobbig att ha tyska på är på torsdagar då jag har 4 lektioner innan lunch. Den dager kvittar inte för mig den här veckan iaf, :DD ..

Jahaja, nu ska vi snart ta skolfoto också? Kul, dem har ju tagit bort spex fotot i skolkatalogen tydligen så nu får man köpa det enskilt, hur kul är det då att klä ut sig?! Jävla skit skolfoton alltså. Det är väl det enda roliga i trean att ta spex foto?! HALLÅ!! .. mhm, nu ska jag plugga naturkunskap också, och sen FILOSOFI?! doh, jag hatar det ämnet och vi har haft 2 lektioner! vi ska ha det hela trean ut, det känns ganska fine, nooot! Mhm iaf, ska väl dra ut snart, ska sluta med rökningen eftersom vi ska åka till Etiopien i novemeber så ska jag har slutat innan dess. Eller iaf just då kanske? Får se hur det känns.

MEEEEN som sagt, jag ska dra ut nu!

ses

2 kommentarer:

Pills sa...

Vi ska också ta skolfoto snart :) eller vi ska göra det på Tisdga och nästa vecka har vi mössprovtagning :D Det känns verkligen som studenten är nära ! :D Såklart vi ska ses snart, vi får helt enkelt ta någon helg? me love you

Pills sa...

ööhm TORSDAG menade jag :P