onsdag 24 september 2008

pass, pesetas, prit (;

Jaha, så sitter man vid den här jävla datan igen? Snacka i-lands problem! Vad skulle vi göra utan den här så kallade maskinen? Jahaaaa, jag kan ju säga att jag BARA fick vg på mitt psykologi prov. är lite besviken faktiskt, fast va fan hellre ett vg än ig som jag brukar tänka!

Fyllde i visum ansökningarna idag också, var väldigt komplicerat. Men det gick iaf, så nu ska min lärare till ambassaden den 14 och fixa allt! Så jag kommer inte ha mitt pass förns om jätte länge! Fast vad spelar det för roll egentligen? Jag har ju leg ;) ..

Imorgon har jag en essä att skriva i 3 timmar, sen efter det har jag fitt tyska (ursäkta mitt ordval) sen har jag oppositions seminarium! Seriöst, dom tror ju typ att vi är robotar som kan göra allt! Nästa vecka förresten så har jag naturkunskapsprov och tyskaprov! Kul va? (; ..

Ringde min pappa nyss också, kanske ska åka dit inte den här helgen men nästa helg, om det nu går för sig! :DD ... Det hoppas jag verkligen, har inte träffat han på snart ett år känns det som, fast det är bara ett halv år xD! Saknar honom, det är jobbigt när han bor så långt ifrån! Det suger verkligen!! Efter studenten ska jag börja plugga och jag funderar fan på att plugga i västerås, seriöst, nära och bra till honom och hem isf, istället för att bo i den här hålan där det inte händer ett jota! Men men, som sagt får se när den dagen är kommen!

Jag vill ta studenten nu, vi ska väl börja prova mössorna snart, :DD .. Ganska kul, fast jag kommer vara skit ful i mössa, HATA mössa! Den är säkert snigg på mig ;) .. Meeen, jag ska läsa min engelska nu som jag har till imorgon OCKSÅ, såååååå!!!!

ses

Inga kommentarer: